Jul. 21, 2013

Hjärtat är och badar med barnen, Jag är hemma och vilar. Tänk så trött och sleten jag är nu för tiden.. För att inte tala om allt illamående följt av spyor ;) det är glamouröst att vara gravid minsann.. Haha!

Har nyss gjort matlåda till jobbet i morgon. Kokade pennmakkisar och hällde på en tonfisk express, men tomatsås. Så oförskämt enkelt och gött ;)

Ska snart ta mig en dusch och bädda rent i sängen också.. Och ladda ytterligare en tvättmaskin :)

Ikväll blir det mys med Älskling <3

Gick in i vecka tio idag också, Lilla pyret växer Så det knakar.. Såg massa fina body's på hm med ankare som jag ska köpa på fredag! Första plaggen <3

Tänk att jag ska bli mamma...

Psoriasisen ska bli bättre när man är gravid också, hoppas verkligen att jag får den turen! Det har försvunnit ifrån hakan iallafall, tack och lov! Tog åtta månader att få bort !

Som ni ser, det var inte så vackert.. Sminket fjällade bort och det såg ut som ett fjälligt skägg.. Men nu slipper jag sminka om mig två gånger om dagen på jobbtoaletten iallafall :)



Kommentarer
Osku

Hej,

Läste runt lite och hittade din sida.
Har en hemsida som säljer produkter att lindra psoriasis utslag. Titta gärna in och säg till om du vill testa nått!
Länka gärna till sidan så andra kan hitta dit åxå.

MVH
Osku

2013-08-17 @ 19:31:02
URL: http://www.xn--psoriasishjlpen-blb.se
Jenny

Hej!
Jag har också Psoriasis, det är en jäkla sjukdom men som väl är så går den att leva med för det mesta :)
Jag bloggar om Psoriasis jag också!
Skulle du vilja så kan du ju maila mig om du hade haft lust till att vi hade länkat till varandra :)
Komiskt att vi är på blogg.se båda två och vi har samma tema :)
Ha det bäst!
Tack för en fin blogg.
Mvh, Jenny

2013-10-10 @ 17:09:49
URL: http://levamedpsoriasis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0