Lördag

Har vart lite inaktiv här
Har vart mycket läkarbesök för dottern så då har bloggen hamnat åt sidan.

Tyvärr så har jag inte börjat med methorexate än, mina levervärden är lite för höga så det måste kollas upp först! 

Men nu har jag börjat smörja igen iallafall, kommer inte ihåg vad salvan heter men jag kan kolla det tills i morgon! Ska vara en nyare variant av elocon iallafall! Och jag är positivt överraskad, har smörjt mig Sen i måndags och jag ser redan fina resultat :) dessutom är den inte lika kletig och illaluktande som många andra salvor, den går in jätte bra i huden :)

På måndag ska jag ringa cv också så att jag kan få komma och sola lite också!

Kännd skönt att det än så länge ser ut som det funkar! Det behövs, har mycket tunga privata saker runt om mig just nu.. Så att psoriasisen blir bättre är skönt, En liten tröst.

Hoppas ni har en fin lördagskväll, Jag ska krypa ner brevid bebis nu <3


Kommentarer
Jenny

Tjo. Hur går det med den nya salvan? Du är säkert mycket bättre på kontinuitet i smörjeriet än vad jag är / var när jag använde Naftalan kom också lite privata saker imellan ibland blir det så..var kan man köpa den salvan?
Hoppas det är bra med lille sötisen.

2014-06-10 @ 19:02:25
URL: http://levamedpsoriasis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0