1juni

Kikar in en snabbis för att säga hej, jag hoppas att ni har haft en fin söndag! Och visst är det härligt att juni äntligen är här! 

Jag ska alldeles strax sova, eller ja försöka iallafall. I natt är nämligen första natten utan dottern brevid mig i sängen, Hon sover i vaggan :) annars har hon bara sovit i den på dagarna men nu var det dags! Eller ja, det var det väl för längesen egentligen,. Men med alla läkarbesök som har medföljt tunga besked så har jag helst velat ha henne tätt intill mig hela tiden. Men vi behöver detta både hon och jag <3 

I morgon är det måndag och då har jag smörjt i en vecka, då får ni resultat bilder!  



Förra veckan blommade det så himla fint utanför dotterns fönster, och nu är alla rosa fina blad redan borta.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0