HEJ IGEN!

Dags att uppta bloggandet igen! Mycket som har hänt sedan sist jag skrev, Jag har fått en underbar liten Dotter! En liten Molly, Vilken ovärdelig kärlek! Min psoriasis är värre än någomsin, Det har jag skrivit förr, Men nu är det hemskt! När jag var gravid så läste jag om många andra gravida som blev såå mycket bättre under graviditeten. Så jag hade höga förhoppningar eftersom att jag inte fick behandla med kortison.. Men som sagt, Jag ser hemsk ut.. Det blev värre. Hela benen, Armarna, Mage och bröst. Jag är innerligt tacksam att jag har tid till hud på måndag! Och jag kommer stå på mig Jag vill inte smörja mig med en massa dyra salvor som inte hjälper.. Dessutom så tänker jag inte smörja mig med stark kortison för att sen bära dottern på armen! Nej jag vill ha tabletter! Sist ville dom inte ge mig det för att dom tyckte att jag skulle skaffa barn först.. Så nu hoppas jag för allt i världen! Jag tillhör ju typen som skäms och döljer, Även om jag försöker att vara mera öppen! Och visst skämms jag mindre om att berätta om det nu ön för ett år sedan.. Men bara som en sån sak att kunna gå till stranden med dottern under sommaren, en självklarhet för många. Det finns inte på kartan i min värld, Och det gör ont.. Jag ser att jag har haft besökare som själva har psoriasis under tiden jag har vart inaktiv Jätte kul att ni har hittat hit! :) Hur är eran hudstatus och vilken behandling funkar bäst på er? Ha en kanon fredags lkväll med massa mys! Puss!


Kommentarer
Jenny

Känner så väl igen dina ord!
Min Status : superdålig!
Men glad att läsa att fler vågar öppna upp för ämnet psoriasis det behövs!
Hoppas vi kan hålla kontakt framöver.
Kram Jenny

2014-05-31 @ 19:18:46
URL: http://levamedpsoriasis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0