Älskling, Jag är hemma nu!

Här har det vart dött, I en hel vecka
Har ju vart iväg på jobb, Längsta vecka någonsin..
Har mest bara haft en massa hemlängtan.

Fick oväntat och fruktansvärt trevligt besök en dag iallafall!
Två vänner kom och kidnappade med mig till ett jätte mysigt cafe i värmskog
Jag åt världens största, Och godaste räckmacka!

Jag tog en mellan och den var så stor så det gick inte att äta upp hela, Tänk då hur en xl såg ut ;)

Men nu är detta jobbet över för ännu en sommar!
Och jag är hemma igen, Allt är som det ska.

Nu ska jag själv ha lite sommar i några dagar framöver!
Ikväll ska vi grilla och dricka lite gott mina vänner och jag

På torsdag beger vi oss neråt i sverige på en lite roadtrip.
Göteborg, Hotell, Småland, High chaparall, Off roadtävling, Fiona vänner, Öl, Skratt

Nu lever jag !



Kommentarer
a.a

Mysigt <3

2012-08-18 @ 10:19:01
URL: http://touch-me.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0