Onsdag

Idag har jag vart på shopping tur med mina vänner!
Hittade inget annat än ett par nya skor, Bättre än inget ;)

Har vart och handlat massa gejejer till mitt tårtbak i morgon
Jordgubbstårta med chokladfyllning, Får hoppas den blir bra!

Kom på fem över noi att jag hade haft tvätt tid idag också..
Så jag tjuvtvättar lite nu, Hade tur så det blev bara två maskiner

Sen ska jag mysa ner mig till en film, Med lite cola och choklad.
Ibland får man även om man inte borde ;)


Såg människan jag hatar över allt annat idag, Han som vände upp och ner på hela min värld
Han som krossade mig totalt.

Jag har sluppit se honom på ett år, Men idag stod han framför mig.
Vi blev väl lika chokade båda två..
Jag kände hur panikångesten kom, Svetten rann och hjärtat bultade.
Jag vill aldrig mer se dig, Och jag trodde jag skulle slippa det.



Kommentarer
a.a

Kramar <3

2012-08-09 @ 11:17:48
URL: http://touch-me.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0