Let's Do This!

Hej!
Malin heter jag och är 22 år, Jag kommer ifrån en liten stad i Värmalnd
Här kommer jag att skriva av mig om mina med och motgångar med min Psoriasis.

Jag fick diagnosen när jag var 13 år, En tuff ålder och en tuff tid
Min psoriasis har påverkat mig ända sen dess

Jag skäms över min sjukdom, Jag viasar aldrig någon hud

Sjukdomen går i skov och jag har förtillfället min värsta perid någonsin
Inga salvor hjälper, Psyket är påverkat och jag är deprimerad.

Den här bloggen ska få vara min fristad, Här ska jag vara Malin
Här ska jag inte behöva dölja mig eller skämmas!

Välkommen till min kamp!


Bild lånad ifrån Google.



Kommentarer
Sofhi -

Glöm inte att google inte äger bilderna :)

2012-08-07 @ 19:21:55
URL: http://kompulsiv.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0