Helgen

Har varigt lite inaktiv här det senaste..
Min fader fick i fredags förmiddag en stroke, På min brors studentdag så helgen har varigt omtumlande med blandade känslor.. Pappa börjar återfå känseln i den drabbade kroppshalvan igen, Tack och lov! Dock ska han röntga alla blodkärl till morgonen för att kolla så att det inte finns någon mer propp på gång. Ångest och oro. Jag äter ångestdämpande och har även äte xanor, dock vill jag inte äta dom för att dom är så beroendeframkallande.. Även dom hjälpe bra. Men jag behöver något som hjälper mig nu när det är tanke kaos.. Ångesten och oron går ut över pojkvännen i irritation och så ska det inte vara. Någon som har erfarenhet av atarax? Iallafall, lillebrors student blev lyckad trotts allt detta, han var så glad och fin :) och igår fick han veta att han har jobb från och med i morgon, måndag! Så glad för hans skull :) Nu ska jag ta mig en sömnis och krypa ner i älsklings trygga famn <3 Ta hand om er och älska era nära och kära! Ta inte livet för givet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0