Torsdag

Torsdag idag, seg dag på jobbet.. Slutade lite tidigare så jag fick lite kvalitéts tid med hjärtat och barnen, Var i lekparken ett par timmar och sen röjde vi loss här hemma till gamla 90-tals hits. Torsdags disco när det är som bäst ;)

min fader fick dessutom komma hem ifrån sjukhuset igår, skönt! Är väldigt glad över att han kommer bli återställd även om det behövs några månaders rehabilitering :)


I morgon är det midsommar! Vi ska iväg och fira och dansa runt stången med barnen :) självklart vankas det god mat också! Underbaaart!

Nu ikväll så duschade jag och hjärtat alla tre katter också, det var inte allt för populärt, men nu ska dom förhoppningsvis fälla lite mindre! Tycker dock att min lille katt har smalnat av lite... Är nog dags för lite laxolja och avmaskningsmedel.

Men iallafall, Nu ska vi mysa i soffan till Dexter innan sängen kallar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0