Onsdag

Sover hemma i min lägenhet för första gången på nästan tre veckor, Känns tomt och ensamt.. Det är tur jag har min katt! :) jobbade sent idag och börjar tidigt i morgon.. Det blir jobbigt med sömnen då. Det är tur att jag har mina sömntabletter så kanske jag somnar innan klockan två iallafall.. ;) I morgon efter jobbet ska jag hem till mitt hjärta igen, Vi kan inte vara ifrån varandra länge minsann! Hihi :) min psoriasis runt munnen och hakan börjar äntligen bli bättre också, det ser inte ut som ett fjällande skägg efter två timmar men smink längre! Det är ingen höjdare att behöva smyga iväg och sminka om sig två gånger om dagen på jobbet, men nu äntligen så! Peppar peppar! :) men nu ska jag försöka sova!

Ta hand om er, Puss och kram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0